A A A

stołówka w SP nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10

........................................................................................................

Zgodnie z decyzją Dyrekcji Szkoły

stołówka jest nieczynna

 

od 12 marca 2020 r. do odwołania.

W tym czasie wszystkie posiłki są automatycznie odwołane.

Nadpłaty za marcowe posiłki w dniach 12,13/03,

16-20/03, 23-27/03 oraz 30 i 31/03 (14 dni)


będą zaliczone na poczet kolejnego abonentu obiadowego. 

.....................................................................................................

 Zmiana cen za posiłki od 01 marca 2020 roku.

  27 stycznia br. na zebraniu Rady Rodziców, w porozumieniu z Dyrekcją Szkoły, została zaakceptowana podwyżka cen obiadów szkolnych,

z dniem 01 marca 2020 roku.

  Zmiana cen wynika z podwyżki płacy zasadniczej, kosztów mediów oraz cen podstawowych artykułów spożywczych i usług.

 Podniesienie o 1,00 zł ceny zestawów obiadowych i drugich dań obiadowych, o 1,40 zł ceny drugiego dania wegetariańskiego i o 0,50 zł ceny zupy, śniadania i podwieczorku, pozwoli nam utrzymać usługę przygotowywania posiłków na dotychczasowym poziomie.

................................................................................................................................................................................................................................

Zwroty opłat - Zima w Mieście 2020

    Zwroty opłat za niewykorzystane posiłki podczas akcji Zima w Mieście 2020 dokonywane będą po zakończeniu programu na wniosek rodzica/ opiekuna prawnego: gotówką w stołówce szkolnej lub na wskazane przez Państwa konto. W przypadku dzieci uczęszczających do naszej szkoły nadpłata może przejść na poczet kolejnej opłaty abonamentowej za posiłki, po uzgodnieniu kwoty z kierownikiem stołówki.

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 osoba do kontaktu: Anna Barańska

 

  tel.: 602-702-747 (czynny w godz. 9.00 - 15.00 w dniach pracy stołówki)

 

w innych godzinach proszę kontaktować się przez sms i e-mail: sp231_obiady@sunrest.com.pl

 

 

..........................................................................................................................................................................

Rodzice uczniów klas pierwszych

oraz uczniów, którzy nie korzystali z obiadów w ubiegłym roku,

proszeni są o jednorazową wpłatę 6,00 zł

na elektroniczną kartę obiadową.

  ................................................................................................................................................................................................................................

Warunkiem korzystania przez dziecko z obiadów

jest dostarczenie pod adres: sp231_obiady@sunrest.com.pl 

wypełnionej i podpisanej deklaracji (do pobrania na dole strony)

 ....................................................................................................................................................................................

 

                                   Stołówka czynna 8:00 - 15:00

 

 Posiłki wydawane są w godzinach:

 

 śniadania .....................8:45 - 9:30  

obiady ......................11:30 - 14:00

podwieczorki............14:00 - 14:45

 

Sklepik szkolny czynny 8:15 - 14:45

  

 ..................................................................................................................................................................................................................................